KOŠARICA

izdelkov: 0 skupaj: 0,00 EUR

Pogoji uporabe

Splošni pogoji spletnikoticek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino spletnikoticek.si upravlja podjetje MAVI Trgovsko - posredniška družba, Brežice, d.o.o.

Ob registraciji v sistem spletnikoticek.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnikoticek.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem. 

Košarica in blagajna:
Blagajna oziroma košarica shranjujeta, ter kažeta število in ceno izbranih izdelkov. Vsebino si lahko ogledate v vsakem trenutku ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev ali izdelek izbrišete iz seznama. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa.

Postopek nakupa:
Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič, lahko opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite. V naslednjem koraku potrdite naročilo. Temu sledi ažurna potrditev naročila s strani spletni koticek.si v obliki poslane e-pošte, če so izdelki na zalogi oziroma informacija v kakšnem času so dobavljivi. 

Načini plačila in plačilni pogoji:
  • Plačilo na TRR po predračunu - po prejetem nakazilu na naš transakcijski račun pošljemo kupljene izdelke na vaš naslov. Transakcijski račun: SI56 0315 7100 6385 402 (SKB d.d.)
  • Plačilo z gotovino ali bančno kartico ob prevzemu na vašem domačem naslovu oziroma kamor želite dostavo. Če paket plačate z gotovino, plačate samo znesek na računu. V kolikor plačate z bančno kartico vam vaša banka zaračuna provizijo.
Plačila so mogoča le v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine ostanejo naročeni artikli last spletne trgovine spletni kotiček.
Splošni pogoji spletne trgovine spletnikoticek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04) in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dosegljiva na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) na naslednji način:
  • pošlje zahtevek po elektronski pošti na sedež družbe ilija@mavi-si.com ali damjanovicilija@gmail.com
  • pokliče na sedež družbe 01/365 52 08 ali 040 637 050
Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) v naslednjih jezikih:
  • v slovenščini (velja za kupce iz območja Republike Slovenije)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil kupoprodajno pogodbo (naročilo) v roku 48 ur od prejema naročnikovega zahtevka v zgoraj naštetih načinih. Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel po pošti skupaj z naročeno knjigo.

Dostava:
Vse izdelke na zalogi pošljemo z GLS v 1-3 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, če je izdelek na zalogi. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Za vse informacije smo vam navoljo tudi po e-pošti damjanovicilija@gmail.com. Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Republike Slovenije. Izdelke, ki so pošli, vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu, oziroma vam pisali na vaš elektronski naslov. 


Dobavljivost izdelkov:
Da naročenega blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo po e-pošti.

Stroški dostave:
Dostavo vršimo preko GLS-a. Cena dostave je 3,00 EUR za naročila do 30EUR. Naročila nad 30EUR je dostava brezplačna.


Informacija o cenah in DDV:
Vse navedene cene za izdelke so v evrih in imajo že vključen 22% DDV in 9,5% DDV za knjige. Smo davčni zavezanec - ID številka za DDV je SI13687824. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. 

Obveščanje:
Spletna trgovina spletnikoticek.si vas bo po spletni pošti obveščala o novostih in ostalih zanimivosti. Obveščanje bo potekalo enkrat na mesec, ker ne želimo da bi bilo obveščanje vsiljivo. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na damjanovicilija@gmail.com in odstranili vas bomo iz mailing liste.

Reklamacije:
V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte GLS dostavljalcu in nas obvestite na e-poštni naslov damjanovicilija@gmail.com. V kolikor ste prejeli blago z napako, na lastne stroške pošljete izdelek z napako v roku 14 dni na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun. 


Odstop od naročila:
Kupec ima pravico, da nam v petnajstih dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bilo v roku oddano na pošti. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupec mora v petnajstih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago, nepoškodovano, z etiketami in nalepkami, v nespremenjeni količini in v original embalaži. Tudi če kupec v petnajstih dneh po prejemu, vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila.


Potrošniki imajo pri nakupu preko interneta skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (43. do 45a člen) pravico pri vračilu naročenih in prejetih izdelkov. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe in ne za nakupe za nadaljno prodajo) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: ilija@mavi-si.com ali damjanovicilija@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (gre za dogovor med kupcem in dostavljalno službo). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe oz. nakupa. O vaši nameri nas pred vračilom artikla le obvestite preko telefona 040 637 050, ali preko e-maila:ilija@mavi-si.com ali damjanovicilija@gmail.com.

Nepoškodovane izdelke nam v enaki količini in originalni embalaži s priloženim originalnim računom, kopijo vašega osebnega dokumenta, bančne kartice, kjer bo razvidno vaše ime in TRR ter izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe (nahaja se na strani PISRS - kliknite tukaj), pošljite na naslov:

MAVI Trgovsko - posredniška družba, Brežice, d.o.o.
PREŠERNOVA CESTA 14
SI - 8250 BREŽICE
s pripisom "odstop od pogodbe"

Stroške vračila blaga krije kupec.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pred opravljanjem vračila kupnine mora potrošnik predložiti tudi dokazilo, da je blago že poslal na sedež podjetja. Ne velja v primeru, da je podjetje vrnjeni paket že prejelo.

Prosimo vas, da ob vračilu blaga navedete številko transakcijskega računa, bodisi v obliki dopisa, ki naj bo priložen v paketu, ali pa nam vaše podatke in TRR sporočite na elektronski naslov ilija@mavi-si.com ali damjanovicilija@gmail.com.

Kratki napotki za vračilo artiklov: 
  • Ko vračate artikle prodajalcu, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe (obrazec je dostopen na spletni strani PISRS - kliknite tukaj). Priložite tudi kopijo računa, vaše osebne podatke in TRR za vračilo kupnine.
  • Naslov za pošiljanje artiklov prodajalcu je Mavi Trgovsko - posredniška družba, Brežice, d.o.o., Prešernova cesta 14, 8250 Brežice
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite našo embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo
Stvarna napaka:

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja tudi iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Stvarno napako lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa, v kolikor se je na izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja.

Če na kupljenem artiklu potrošnik ugotovi stvarno napako, lahko v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti, pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki ga potrošnik izbere sam:  
  • odprava napake ali
  • zamenjava blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. 
Kako se stvarno napako uveljavi?

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda (vračilo na lastne stroške) v roku roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

Podatki na straneh:
Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poizkušali rešiti sporazumno.

Veljavnost naročila:
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 15-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon. 

Odveza odgovornosti:
Upravitelj spletne trgovine MAVI Trgovsko - posredniška družba, Brežice, d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na straneh. Kljub temu, pa se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do napak. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika. 

Shranjevanje podatkov o nakupih:
Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku spletnikoticek.si. Kopije vaših nakupov lahko naročite po elektronski pošti damjanovicilija@gmail.com ali ilija@mavi-si.com.

Varstvo osebnih podatkov:
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Podjetje MAVI d.o.o., potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. 

Za potrebe poslovanja spletnikoticek.si oziroma MAVI Trgovsko - posredniška družba, Brežice, d.o.o.. zbira naslednje uporabnikove podatke:
  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte
  • telefonsko številko
  • geslo v kodirani obliki
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga MAVI Trgovsko - posredniška družba, Brežice, d.o.o. kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje. Družbi GLS posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.

Pritožbe in spori:
www.spletnikoticek.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 637 050 ali po elektronski pošti na ilija@mavi-si.com ali damjanovicilija@gmail.com. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova ilija@mavi-si.com ali damjanovicilija@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Po svojih najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitne pritožbe in spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko prijetnih nakupov!